torsdag 24 december 2009

23:10

Jag har hamnat fel så oändligt många gånger.
Hos fel människor.
Fel sällskap.

Så många gånger det vart rätt.
Från en början.
Men sen växer det bort.
Man glider ifrån.
Och tänker "Är det de som förändras eller jag?"

Fyfan vad fina vänner jag fått det senaste.
Det är sjukt.
Jag har sagt det så jävla många gånger nu.

Men sen kommer det där.
Den där magsparken.
För jag vet hur fel jag är.
Krävande.
Jobbig.
Tillslut pratar de bakom min rygg.
Tillslut försvinner man ur deras liv.

Men fan.
Jag vill inte ha det så.
Nej.

2 kommentarer:

  1. Du är inte fel.
    Du är inte krävande.
    Du är inte jobbig.
    Du är Sandra, en väldigt fin tjej. Med ett väldigt fint hjärta. Med ett väldigt fint skratt, med en väldigt fin humor. Med ett väldigt fint utseende. Med en väldigt fin smak på saker och ting.
    En väldigt fin Sandra, helt enkelt.

    SvaraRadera
  2. Tacktack! Sure can do liksom : D

    SvaraRadera