söndag 15 november 2009

Inlägg nr 1.



Bild 1. Kakflingor.
Bild 2. Fint halsband från Beyond Retro.

Jag valde att börja blogga igen, kära vänner. Allt eftersom att folk har börjat fråga.
Vad hände med mina bilder? Varför fotograferar jag aldrig?
Mina bilder finns, fotograferingen finns.
Jag har alltid vart en mångsidig människa. Jag är duktig på mycket.
Jag kan skriva, fotografera och rita. Skulle jag ansträngt mig skulle jag kunna spela fin musik, sjunga lite bättre.


Jag har tröttnat på bilddagboken, vill inte lägga upp min vardag.
Jag har nästan tröttnat på DeviantART. Allt påtvingat, alla låtsasscener.
Allt som är arrangerat, jag vill pröva något nytt.
Min far har en syssling, vid namn Kai Rehn, pressfotograf. Jag har alltid dragits åt det hållet.
Att få fotografera en händelse, fånga momentet. Alla känslor som är involverade är äkta. Inget är pålåtsas. Det är äkta, och det känns i hela bilden.
Jag drar mig lite åt ett annat håll, därför får DeviantART vila.
Jag låter all ångest få vila lite.


Tack så länge.

4 kommentarer: